HTML

Alíz Álomfelhőországban

Van, hogy többet gondolok, mint amennyit beszélek, és sokszor az is előfordul, hogy többet beszélek, mint amennyit gondolok.

Friss topikok

2008.11.24. 21:41 PikkDama

Élő illuzió (rövid melankólia)

    Hiába vágyakozom, mert talán soha nem is léteztél.. Mert ugye: "ha vannak sötét sarkak, akkor az ember képzelődhet". Te is ilyen vagy. Csupán egy Illuzió. Hiszen mit tudok rólad? Csak azt, hogy jó lenne. Lenne... S a megvilágított táncoló hópihék azt súgják: már csak bennem élsz. Talán Te is meghaltál. Belédfagyott a szó, talán miattam, de lehet, hogy csak a tél hidege miatt... Gyönyörű voltál, gyönyörű volt minden mozdulatod, minden szavad ami elhagyta az ajkadat. De létezel? Valóban élsz, vagy csak bennem? Miért nem tudok kiszabadulni az Álmok fojtogató világából...? Hiszen a Valóság (furcsa, de) olyan fantasztikus.  Hiszen ez is csak egy álom...Amit talán Te álmodsz.

   VNV nation: Illusion. https://www.youtube.com/watch?v=pu-8wGbWMro

  "Egy lepkét álmodtam, és most, hogy felkeltem, nem tudom, hogy vajon most a lepke álmodik engem, vagy én álmodtam őt?"

  Aphex twin: Alberto Balsam: https://www.youtube.com/watch?v=Byhw44e_wJQ

„Heten a halott ládáján,

Yo-ho-ho, meg egy üveg rum!

A többit megölte a rum s a sátán-

Yo-ho-ho, meg egy üveg rum!

Flint kapitány, merre hajózol?"

 

Nézzétek a >>tuti<< cipőt...*sikoltozvakacag*

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pikkdama.blog.hu/api/trackback/id/tr34786784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mike007 · http://lookatmylife.blog.hu 2008.11.26. 13:55:30

Szia! Több posztot is végis olvastam, azthiszem tegnap áltatalad kapott dícséret után azt kell mondanom, hogy stílusért neked sem kell a szomszédba menni ;). Nagyon jó, tetszik... kellemesen savanykás hangulata van több posztnak is, ez alatt arra gondolok, hogy pont kellő mértékkel van megáldva az írásod íróniával... Bár a hangsúly inkább művész szemüvegen át látot világon van inkább.
süti beállítások módosítása