HTML

Alíz Álomfelhőországban

Van, hogy többet gondolok, mint amennyit beszélek, és sokszor az is előfordul, hogy többet beszélek, mint amennyit gondolok.

Friss topikok

2009.01.02. 17:58 PikkDama

Tényleg minden baj


"Ha szemezek vele, akkor az a baj, Ha nem szemezek vele, az a baj
Ha csak 5 percig csinálom, az a baj, Ha egész éjszaka szemezek vele, az a baj
De ha én odamegyek hozzá, az a baj, Ha nem megyek oda hozzá, az a baj
Ha elkérem a számát az a baj, Ha nem kérem el a számát, az a baj
Ha 20-as vagyok az a baj, Ha 30-as vagyok, az a baj
Ha 70-es vagyok az a baj, Ha 80-as vagyok, az nem lehetek, az is baj
Ha foglak, leteperlek, az a baj, Ha csak becézgetlek, az a baj
Vicceset mondok, az nem baj, Sőt, általában az a legkisebb baj
Hogyha belelátok a fejedbe, az a baj, De ha nem látok bele a fejedbe, az a baj
Ha felveszem a papucsot, az a baj, Ha nem veszem fel, felfázok, az a baj
Ha elkenem a szemfestéked, az a baj, Ha vékonyak a falak, az a baj
Ott egy pók a párnán, az a baj, Mindjárt jön a Barátok közt, az a baj
Az a baj kell valami? Kell valami, iszol valamit, az a baj?
Nem, nem iszok semmit, az a baj, Az a baj, hogy nem iszol, és az a baj, hogy nem iszok.
Ha túlfőzőm a tésztát, az a baj, De ha kicsit nyers a közepe, az a baj
Ha nincs benne elég citrom a teában, az a baj, Ha túl sok a méz, akkor meg, az a baj
Ha elfogy a dohányom, az a baj, Ha elfogy a papí­rom is, az is baj
Ha nem fogy el az is baj, Mer` odajössz lejmolni, az a baj
Nincs kedvem akárkinek adni az a baj, Ha tahó módon kérsz, az is baj
De nem adok, az is baj, Adok, azt megszokod, az a baj
Ha idemegyek szórakozni az a baj, Ha odamegyek, szórakoznak, az a baj
Ha jó a zene, sokan vannak, az a baj, Ha rossz a zene, sokan vannak, az a baj
Nem is tudom mit keresünk itt az a baj, A barátaid meg milyenek, az a baj
Azér` nem megyek oda, mer` az a baj, Az arca a baj, az arc a baj
Hogy én sodorjam meg, az a baj, Mer nem tudsz sodorni, az a baj
Akkor meg minek kérsz? Ez a baj, Tüzet is én adjak? Az a baj
Azt hiszed, hogy füves, az a baj, Mer` nem láttál még ilyet, az a baj
Ezt mindig el kell mondanom, ez a baj, Szerinted még nem unom? Ez is baj
Ha hungarofób vagy az a baj, Ha szabadkőműves vagy, az a baj
Ha dialektikus materialista vagy, az a baj, Ha semmilyen nem vagy, az a baj
Ha belépünk az Unióba, az a baj, Ha nem megyünk a tuti jóba, az a baj
Ha otthon nevelek disznót, az a baj, Ha nem nyitok cukrászdát Bécsben, az a baj
Ha aneszteziológust hí­vok a csirkéhez, és aztán szí­vlapáttal csapom agyon, az a baj
Libát töm a mama, az a baj, De miért? - teszi fel a kérdést, az a baj
Ha frissen iszom a tejet az a baj, Ha felforralom, fertőtlení­tem, az a baj
Kiveszem a spájzból, az a baj, Ha a kiskanalat nem oda rakom vissza, az a baj
Meg idejössz, azt` dumálsz nekem, az a baj, és nem hagyod abba, az a baj
és nem figyelsz, hogy nem érdekel, az a baj, Az, amit mondasz, az a baj
Meg illetlen is vagy, az a baj, Mással beszélek, nem zavar?
Hogy nem vársz, amí­g befejezem az is baj, Vagy akkor kérj elnézést, abból nem lehet baj
De hogy bunkó vagy, az nem csak neked baj, De hogy nem tudsz róla, az a legnagyobb baj
Én tudom magamról, ez kisebb baj, De legalább törekszem egy kicsit, az nem baj
Na mindegy ez az én problémám ez a baj, Csak engem izgat, az a baj
Pedig izgathatna még valakit, az nem lenne baj, Jól felizgathatna valakit, abból nem lenne baj
Az jót tenne nekem is, az csak nem baj, Hogy vágyom rá egy kicsit, szerinted, baj?"

Most tényleg baj. Minden.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pikkdama.blog.hu/api/trackback/id/tr88853691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása