HTML

Alíz Álomfelhőországban

Van, hogy többet gondolok, mint amennyit beszélek, és sokszor az is előfordul, hogy többet beszélek, mint amennyit gondolok.

Friss topikok

2008.11.16. 16:56 PikkDama

Szatén fátyol ragadt a kék rúzsomba!

   Reggel, tiszta fejjel (abszint) a buszon utazva gyönyörű volt (végre egészben láttam a dolgokat, most nem csupán a részleteket figyelhettem meg): a fekete görcsös ágakról egyfolytában zuhogott a sárga levél, a háttér fakó barna és szürke volt, az égen talán még fenn volt a hold, a napot pedig a felhők eltakarták; de a felhőkön néha átszúrődött egy-egy nagyobb fénycsóva.  Most szükségem van a fényre, mégis. Megtölti kiüresedett lelkem és meggyógyítja a szívem... de csak részben.  Aphex Twin: Avril 14th:  https://www.youtube.com/watch?v=MBFXJw7n-fU

  Tudom, amikor régen, magamhoz öleltem Múzsámat, csak jobban eltaszítottam magamtól. Már megbántam..megtanultam: ne érints. figyelj.  [most látom csak igazán mennyire naiv voltam (és talán még vagyok is) de tapasztalatot ülve nem szerezhetek.. Lamb- I cry https://www.youtube.com/watch?v=-XgEKqXsqAs&NR=1 )  

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pikkdama.blog.hu/api/trackback/id/tr11772079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása