HTML

Alíz Álomfelhőországban

Van, hogy többet gondolok, mint amennyit beszélek, és sokszor az is előfordul, hogy többet beszélek, mint amennyit gondolok.

Friss topikok

2008.11.04. 18:20 PikkDama

Szóval,

Te is eltűntél.. Sajnálom hogy elveszett a bizalom, mostmár semmisem lesz olyan mint régen. Én próbáltalak megérteni és ha jól emlékszem, próbáltam segíteni a problémáidon amiket meghallgattam, azt hittem, ezt te is megteszed értem. Talán túl érzékeny vagyok, tudom, hogy ezt a csalódást nehezen és sokára fogom csak kiheverni, de egyszer mindennek vége van. Még ha folytatódik is..

22pont

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pikkdama.blog.hu/api/trackback/id/tr52749747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brian. 2008.11.07. 17:53:48

ott mélyen sosem tűnik el a bizalom.
nem érzem a visszafordíthatatlan változást...
mert ez több egy rózsaszín cukorhabos barátságnál.

sajnálom...

PikkDama 2008.11.07. 17:58:20

de nem vagyunk egyensúlyban..

brian. 2008.11.07. 18:28:01

Ne szabj kereteket...
:)

PikkDama 2008.11.24. 17:05:28

Mennyire komolyan veszem néha magam! Szinte nevetséges! Elhiszem amiket írok, *sírvanevet*.
süti beállítások módosítása