HTML

Alíz Álomfelhőországban

Van, hogy többet gondolok, mint amennyit beszélek, és sokszor az is előfordul, hogy többet beszélek, mint amennyit gondolok.

Friss topikok

2008.08.22. 10:12 PikkDama

Jó estét Nyár, Jó estét Szerelem

  És Íme; végezetül búcsút inthetünk a Nyárnak. (Hiszen ez a maradék hét szinte semmire nem elég.) Persze sajnálom -sulikezdés: sok nyomorék, punnyadt órák és a túlhajszolások. De vártam is már hogy vége legyen. Mert lehetett volna sokkal jobb is, persze, Sokkal jobb is... És hát hiányzott az Ősz. Már egyes fák mutatják is; hogy nincs sok időtök, nyaralók! Kedvenc gesztenye fám is megöregedett, de sajnos nem csak az idő múlása miatt. Csak attól félek, hogy a nagy munkálatok közepette egyszer csak fogják és kivágják... A Szerelemnek is búcsút inthetünk, könnyed szívvel. Senki nem fog itten belehalni, szerintem. Hiszen "ösztön csak a szerelem, gyengeség villamosság". Sokat gondolkodtam, mindenen és végezetül tejesen átformálódam. Nem feltűnően, de érezhetően. Nem lettem jobb, de rosszabb sem.

   De úgy látszik nem csak én változom. Zsennyén rájöttem, hogy talán nem is olyan rosszfej a kedves unokatesóm: hiszen aki szereti a NIN-t rossz ember nem lehet. Megváltozott Ő is, de a többiek is. Rémülettel tölt el, hogy megöregedtek a családtagjaim.. Mindenki. [Nem (csak) szűkre gondolok]. S ez sajnálatos módon arra enged következtetni hogy én is öregszem. Pár éve örültem volna ennek, hogy gyorsan halad az idő, de most talán mégsem...mert minden olyan gyorsan rohad körülöttünk. Mi is csak rövid időkre tudjuk megállítani a pusztulásunkat. Mégiscsak Rövid az Élet.

  Zsennyéről röviden, tömören: A Munkácsy szobában szállásoltak el minket, ami egy száz négyzetméteres szoba, s ablakain át a nap minden percében ömlik be az ég. Sajnos a Gyönyörű parkban csak ritkán tudtam sétálni, a kíméletlen szúnyograj miatt. Az ősi fák szerencsére az ablakon át is kényeztetik az ember szemét. Három magányos napot kaptam amit sajnos nem tudtam eléggé kihasználni. Annyira gyönyörű hely, de három nap épp arra elég, hogy felocsúdjak: Íme, itt vagyok. Szerencsére a hátralévő hat nap sem telt el olyan rosszul, de teljesen haszontalan volt. Vagy mégsem? Legalább néztünk jó filmeket és olvastam jó könyveket. És óh, ki ne hagyjam: Finomakat ettünk. Vagyis: Nagyon finomakat. De sajnos ekkora mennyiség néha még nekem is sok volt.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pikkdama.blog.hu/api/trackback/id/tr29627298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása