HTML

Alíz Álomfelhőországban

Van, hogy többet gondolok, mint amennyit beszélek, és sokszor az is előfordul, hogy többet beszélek, mint amennyit gondolok.

Friss topikok

2009.04.05. 13:09 PikkDama

Szökésem napja

    Ha jobban meggondoljuk nem volt nagy teljesítmény, de mégis büszke vagyok magamra. Egy rövid időre erősnek éreztem magam és repültem.      Már az egész ház alszik, a rolókat leengedik, az udvar csöndes. Az ablak előtti szekrény megreccsen alattam, de semmi gond. Amíg a beugró mögött várakoztam, azok a percek iszonyatosan hosszúak voltak, de aztán pár másodperc és: SZABADSÁG!- Ha csak rövid időre is. (De még milyen! Köszönök mindent Főnöknek és Mongolnak.)

 Marilyn Manson: Great Big White World

  Ma kétszer sétáltam, és még este is gyönyörű volt az idő : virágillat bódít el és olyan mintha nyár volna. (Teljesen, mint a tavalyi gellérthegyes nyári esték..) Valójában tényleg SEMMI nem változik, pontosabban nem fejlődik, mert belül, legbelül és alapjaiban változtathatalan midnen. "Nothing heals, nothing grows." Ennek ellenére mégis, az én alapelemem a változás, a pörgés, én tökéletes fogyasztó vagyok: többet, még, még, Újat! De én nem felejtek és tudom, hogy az egész körbe megy, ami elmúlt, az lesz holnap is.

Thieves like us    

  És hajnal, az utcán külföldi, magából kifordult emberek, (mert dohányzásban, depresszióban, rákos megbetegedésben és partyzásban igenis mi, magyarok vagyunk a császárok!) hangos sikoltás, miegyéb. Aztán a puha ágy, mintha mi se történt volna.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pikkdama.blog.hu/api/trackback/id/tr441047404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása