HTML

Alíz Álomfelhőországban

Van, hogy többet gondolok, mint amennyit beszélek, és sokszor az is előfordul, hogy többet beszélek, mint amennyit gondolok.

Friss topikok

2009.01.16. 18:40 PikkDama

Regisztráltad már a lelked?

  Egyik nap, elalvás előtt kerestem az elveszett napokat, átlapoztam az elfolyt perceket, és nem találtam magam. Nem találtam pontosan mikor vesztettem el az Énem, és hogy miért változtam meg, nem tudtam párhuzamot vonni a múlt és a jelen között és a jövőt csupán egy nagy feketeségnek láttam. Körbenéztem és nem tudtam miért tettem azokat a dolgokat amiket tettem. Értetlenül álltam az emberekkel szemben, nem ismertem fel őket. Miért. Aztán, már csupán arra gondoltam, most, ebben a másodpercben tudathasadásom lesz és valami nagyon rosszra gondoltam. Ekkor azonban éreztem, ahogy a lelkem visszatalált. Nem mertem megmozdulni hosszú ideig, féltem, megint elvesztem. De éreztem.      Persze, ettől nem sok minden változott meg. De mit is várok?

 Eurythmics: Julia  https://www.youtube.com/watch?v=ytq7jeMNGQQ&feature=related

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pikkdama.blog.hu/api/trackback/id/tr91882221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása