HTML

Alíz Álomfelhőországban

Van, hogy többet gondolok, mint amennyit beszélek, és sokszor az is előfordul, hogy többet beszélek, mint amennyit gondolok.

Friss topikok

2008.11.21. 18:46 PikkDama

Körforgás

   És végezetül talán minden olyan lesz mint 'régen', (kisebb nagyobb változtatásokkal) aminek azért lehet örülni *mosoly*, sőt.. A jelszó: Rascal.

   Szerdán a Jótündér nem volt otthon, így az ajtajára ragasztottam a születésnapi rajzát; csütörtökön gyönyörű reggellel indult a nap, tiszta volt minden ( a gondolataim is), majd délután nagy erő bedobással folytattam a videót ("A pörgés benned van tesó!" /ébrenjárók), azonban sajnos túlságosan felpörögtem és nem tudtam aludni (a 'szünet' miatt visszatér az álmatlanság)[ Választanom kell: jól alszom de tompa vagyok lesüllyedt és a napjaim olyanok mintha csak álmodnám őket; vagy nem alszom és állandóan hiperaktívoskodom].

   Rájöttem, jobban szeretek utazni, mint megérkezni; vonatkozik ez a munkára is. A kész dolgokkal már nem tudok mit kezdeni, kell valami új. (Mert minden kívülről szebbnek látszik.) Ma az iskolában megkezdődött a barbie-k támadása; van már céges-alteregó csoportunk is. Szakot elsősorban azért szeretem, mert tele van szeméttel: tegnap haza hoztam egy undorító kék festéket amit nagyon jól tudtam hasznosítani, egy műanyag kanalat amihez hozzá nőtt egy gumi szerű textil festék, csomó anyag maradványt, egy szép régi fekete ruhát és mostmár a ducokat, egy csodálatos galambürülék színű csillogós (!) festékkel nyomom. Ez minden pénzt megér *fejétafalbaverianevetéstől*. (És mivel most én állok a legjobban, ezért minden rabszolgamunkát nekem kell elvégeznem: amikor a régi festékeket néztem át, a sok gyönyörűség közt egy penésztelepre is rábukkantam: Köszönöm.)        Az embernek hozzá kell szoknia, hogy él.

   Aztán itthon Gomba arcát átvarázsoltuk valami alkotás-hányássá és köszöni szépen jól van. *mosoly*. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

   Ezt a számot nyugodt lélekkel hallgassátok meg, hagyjatok neki időt. Csak hunyjátok be szemeiteket és a belső filmvásznon figyeljétek, ahogyan itt hagyjátok a Földet. A torkomban gombóc keletkezik és hiába, már nem először hallgatom mindig sírnom kell a gyönyörűségtől. Olyan, mint a Kisherceg. Megint elolvastam és még mindig sírok rajta. Gyönyörű.  Betula Pendula https://www.youtube.com/watch?v=YMc95XFjI5I  

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pikkdama.blog.hu/api/trackback/id/tr94781689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brian. 2008.11.21. 21:53:51

A Jótündér.
süti beállítások módosítása