HTML

Alíz Álomfelhőországban

Van, hogy többet gondolok, mint amennyit beszélek, és sokszor az is előfordul, hogy többet beszélek, mint amennyit gondolok.

Friss topikok

2008.10.13. 18:45 PikkDama

Hat veréb, három szemmel

  Végre, lebetegettem. Ez most az a bizonyos, kellemes, mámoros betegség. (Már érthető miért voltam az utóbbi időben olyan tompa.) Most kivételesen jó itthon. De sajnos tudom, hogy ez csak egy rövid ideig fog tartani... Tegnap este, lázasan az ágyam feletti plafon részre elkezdtem szénnel rajzolni Valamit. Igazából én se tudom mik ezek, de tetszenek. Még nincs teljesen kész, mindig kicsit alakul. Az arcom tele volt fekete pöttyökkel, ahogy a szén az arcomra hullott, miközben rajzoltam. Azt, hogy családom és az egyéb állatfajták mit fognak hozzá szólni, azt nem tudom. (Bár, ahogy ismerem őket, két év múlva veszik majd csak észre.)

Ez azért tetszik... lehet hogy nem kéne? Hardrox: https://www.youtube.com/watch?v=Fgk86diICwE

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pikkdama.blog.hu/api/trackback/id/tr74711978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása