HTML

Alíz Álomfelhőországban

Van, hogy többet gondolok, mint amennyit beszélek, és sokszor az is előfordul, hogy többet beszélek, mint amennyit gondolok.

Friss topikok

2008.09.20. 21:30 PikkDama

Túl cukrozott epres-marcipános fánk, sárgabaracklekváros zselatinnal (extra adag csokoládéval és mézes tejjel)*

 

    - Elvesztettem.
    - De még szeretem. Csak… változnak az emberek és a helyzetek, az idők.
    - Hiányzik, hiányzik… Nagyon hiányzol!
    - A fiúk túl mohóak. Nem élvezik ki az apró örömöket, a pillanatokban lévő mély érzéseket, nehezebben érzik át. Kifinomultabbak lennénk? Persze van, hogy én vagyok a mohóbb, de ez csak azt jelenti, hogy a férfi részem érvényesül akkor épp jobban, hiszen mindenki tudja, hogy mindenkiben van egy kis női és férfi rész is. Szeretem, ha egy fiú tud érzékeny lenni és felfogja az apró rezgéseket. Csak hát, hol lehet ilyet találni? Teremnek valahol? *nevet*   
 [Az a vicces, hogy néha (túl) komolynak hatok.]
 
*rózsaszín hányás  (=remekül összeválogatott hányás)
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pikkdama.blog.hu/api/trackback/id/tr37673417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása