HTML

Alíz Álomfelhőországban

Van, hogy többet gondolok, mint amennyit beszélek, és sokszor az is előfordul, hogy többet beszélek, mint amennyit gondolok.

Friss topikok

2008.08.22. 21:30 PikkDama

Mikor megborzolt a szél

    Pedig azt hittem, de tényleg hogy Boldog vagyok, vagy legalábbis valami olyasmi.. De most, a sétámra nem vittem álarcom -egyiket se. Kinek is? Hiszen egyedül voltam, sőt még tükör se volt nálam -magam előtt sem kellett színészkednem. Arcomra kiültek érzelmeim, s ennek az ősbuzinak (biztos nem létezik ez a szó, de >>jólhangzik<<) kellett ráébresztenie a Valóságra. Ugyanis az történt, csupán annyi, hogy miközben próbáltam a hídon átverekedni magam, egy szembe jövő szimpatikusfiatalember annyit mondott nekem: "Jajj, de szomorú vagy." Először persze ideges lettem hogy "úristen még egy futóbolond" de aztán csak ledöbbentem.. hiszen annyira spontán jött neki. És tényleg szomorú lettem. Vagyis csak felfogtam, hogy, hogy érzek. Hát így hazudok magamnak, megint. (A Boldogság az a rövidke pillanat amikor elfeledkezel Önmagadról.)

   Nine Inch Nails: Warm Place  https://www.youtube.com/watch?v=PEVUzGXPuKI Mint mondtam már sokszor, hiányzik nekem is egy hely, ahol  biztonságot és szépséget találok. Tegnap gyönyörű pillanatokat éltem meg naplemente közben, mikor megborzolt a szél, de tudom ha most felkeresném azokat a helyeket, ma csupán hétköznapi unalmas helyeknek tűnnének. 

 [Attól félek, hogy a Szabadság hidat szétszedik a munkások, darabjaira, teljesen, és mint a durcás kisgyerekek, ha megsértődnek, nem fogják soha többé összerakni. Komolyan félek.]

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pikkdama.blog.hu/api/trackback/id/tr76628444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brian. 2008.08.30. 12:33:43

olyan ez,mint valami legóvár...

PikkDama 2008.08.30. 13:32:49

Az egész életünk, és rémisztő belegondolni, hogy bármelyik 'kisgyerek' szétszedheti a Várunkat.
süti beállítások módosítása