HTML

Alíz Álomfelhőországban

Van, hogy többet gondolok, mint amennyit beszélek, és sokszor az is előfordul, hogy többet beszélek, mint amennyit gondolok.

Friss topikok

2008.07.28. 12:34 PikkDama

Ember és a Ló

 

Hely és Térhatás ez minden,
Melyre csak egy költő képes,
Melyet csak egy látszat költ
Mit már csak egy jövő költ,
Mi tudja a Szót és az Ót,
Mit tesz az Ember és a Ló.
 

           Ezt  a verset alsóban írtam. Szerintem fantasztikus *fejétafalbaverianevetéstől*. Annyira örülök, hogy megtaláltam. Hiányzott. Most az egész lakást feltúrtuk, jó a régi emlékek közt túrkászni. Találtunk egy ősöreg kazettát, amire Garfield képregényeket olvasok fel, elég mókás előadásban. És a Képek! Hiányzik az a kor amiben a szüleink éltek (vagyis voltak fiatalok), a Milleniummal kezdetét vette a teljes rothadás. Manapság már semminek nincs értéke, minden megkapható, semmi nem fontos. És teljesen kiveszett a Szeretet. Hol találok egy kis Biztonságot? (Valójában, azonban soha nem volt, az emberek állandóan panaszkodnak és a letűnt korok mindig szebbnek tűnnek...)

Skin: Purple (Köszönet Gombának érte) https://www.youtube.com/watch?v=0cRn4utf9Pk    és hallgassatok Satie-t!

U.I. Ezt is nemrég találtam. (és milyen igazam volt):

Elfeledni azt, ami fontos
Elhinni azt, ami hazugság,
Hirdetni azt, ami bűn,
Utálni azt, ami megvált,
Ez tesz minket emberré.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pikkdama.blog.hu/api/trackback/id/tr71589234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brian. 2008.07.31. 16:27:32

biztonság...minek neked néhány mankó?
megtalálod, ne keresd...

PikkDama 2008.08.10. 17:04:12

Hm, akkor Te neked mi szükséged van rá? Épp most olvastam: "magányomban mankót keresek." Ugyanezt érzem/éreztem. Csak nehogy úgy járj mint én: Az első utamba kerülő mankót elfogadtam...Ne tedd.
Mellesleg, nem pont erre gondolok (képileg) de a hangulat átjön: www.youtube.com/watch?v=E2snP7rGP6g (1979, amit mondtam, lökjetek le ezzel, így akarok meghalni)

brian. 2008.08.10. 17:41:21

tudod...saját hiba nem hiba-önzőn,emberien.
süti beállítások módosítása