HTML

Alíz Álomfelhőországban

Van, hogy többet gondolok, mint amennyit beszélek, és sokszor az is előfordul, hogy többet beszélek, mint amennyit gondolok.

Friss topikok

2008.07.26. 22:00 PikkDama

Rádöbbenés

Most döbbenek rá, hogy egész életemben mennyit hazudtam magamnak, hányszor erőszakoltam meg magam, azzal hogy annyi komolytalan barátságot kötöttem annyi értelmetlenséggel töltöttem az időmet és közben elsuhantam az Igazi dolgok felett... (Mert ugye, azt soha nem feledhetjük, hogy "felelős vagy a rózsádért." Oda kell figyelni kit, miért szelídítessz meg.)

Nehéz egyedül rájönni a dolgokra.

(és folytatom, folytatom, nem tudom befejezni, nem tudok szakítani a régi életemmel, mert akkor valahol én is meghalnék.)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pikkdama.blog.hu/api/trackback/id/tr82587097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása